Biļešu saņemšana

  1. Apmaksātās biļetes iespējams saņemt: a) PDF formātā Pircēja norādītajā e-pastā, kāds reģistrēts Sistēmā; b) apmekle.lv  sadaļā “Mani pirkumi” pēc autorizācijas, ja Pircējs vēlas biļeti izdrukāt patstāvīgi vai uzrādīt to elektroniski.
  2. Ja Pircējs biļešu tirdzniecības sistēmā izvēlējies saņemt iegādātās biļetes Pasākuma organizatora tirdzniecības vietā, bet jebkādu iemeslu dēļ tās nav savlaicīgi izņēmis un/vai neapmeklē pasākumu, tad nauda par iegādātajām biļetēm netiek atgriezta. Pircēji tiek aicināti ievērot noteikto termiņu, lai izvairītos no Pasākuma kavējuma.
  3. Ne vēlāk kā stundas laikā no pirkuma brīža Pircējam uz e-pastu tiek nosūtīta sistēmas ģenerēta e-biļete. Nekavējoties pēc pirkuma veikšanas biļetes PDF dokuments ir pieejams apmekle.lv sadaļā “Mani pirkumi” pēc Pircēja autorizācijas.  Ierodoties uz izrādi, e-biļeti var uzrādīt elektroniski vai arī Pircējam biļete jāizdrukā un jāpārliecinās, ka biļetes teksts un QR kods ir skaidri salasāms un pieejams uzrādīšanai pirms ieejas izrādē.
  4. Pasākuma norises vietā  biļetes tiek pārbaudītas, Pircējam uzrādot personu apliecinošu dokumentu (pase, eID karte vai vadītāja apliecība).
  5. E-biļetes kopēšana un tālākpārdošana ir aizliegta!
  6. Gadījumā, ja stundas laikā Pircējam netiek veiksmīgi ģenerēta biļete (nav pieejama sadaļā ”Mani pirkumi”, nedz saņemta e-pastā PDF formātā), Pircējs tiek aicināts sazināties ar Tirgotāju, zvanot uz tālruni 25440073 vai rakstot e-pastu uz biletes@apmekle.lv.