Apmaksātās biļetes
iespējams saņemt: a) PDF formātā Pircēja norādītajā e-pastā,
kāds reģistrēts Sistēmā; b) apmekle.lv sadaļā
“Mani pirkumi” pēc autorizācijas, ja Pircējs vēlas biļeti izdrukāt patstāvīgi
vai uzrādīt to elektroniski.
Ja Pircējs biļešu
tirdzniecības sistēmā izvēlējies saņemt iegādātās biļetes Pasākuma
organizatora tirdzniecības vietā, bet jebkādu iemeslu dēļ tās nav savlaicīgi
izņēmis un/vai neapmeklē pasākumu, tad nauda par iegādātajām biļetēm netiek
atgriezta. Pircēji tiek aicināti ievērot noteikto termiņu, lai izvairītos no Pasākuma
kavējuma.
Ne vēlāk kā stundas
laikā no pirkuma brīža Pircējam uz e-pastu tiek nosūtīta sistēmas ģenerēta
e-biļete. Nekavējoties pēc pirkuma veikšanas biļetes PDF dokuments ir
pieejams apmekle.lv sadaļā “Mani pirkumi”
pēc Pircēja autorizācijas.Ierodoties uz
izrādi, e-biļeti var uzrādīt elektroniski vai arī Pircējam biļete jāizdrukā un
jāpārliecinās, ka biļetes teksts un QR kods ir skaidri salasāms un pieejams
uzrādīšanai pirms ieejas izrādē.
Pasākuma norises
vietābiļetes tiek pārbaudītas, Pircējam
uzrādot personu apliecinošu dokumentu (pase, eID karte vai vadītāja apliecība).
E-biļetes kopēšana un
tālākpārdošana ir aizliegta!
Gadījumā, ja stundas
laikā Pircējam netiek veiksmīgi ģenerēta biļete (nav pieejama sadaļā ”Mani
pirkumi”, nedz saņemta e-pastā PDF formātā), Pircējs tiek aicināts sazināties
ar Tirgotāju, zvanot uz tālruni 25440073 vai rakstot e-pastu uz biletes@apmekle.lv.