Tirgotājs ir personas
datu apstrādes pārzinis un personas datu apstrādātājs un atbild par biļešu
tirdzniecības procesā izmantoto personas datu izmantošanu, apstrādi un drošu
glabāšanu saskaņā ar Vispārējās datu aizsardzības regulas (turpmāk tekstā –
Regula) prasībām un atbilstoši Latvijas Republikas normatīvajiem aktiem.
Tirgotājs caur biļešu
tirdzniecības sistēmu apmekle.lv nodrošina biļešu
tirdzniecību uz pasākumu organizatoru rīkotajiem pasākumiem (izrādēm,
koncertiem, viesizrādēm, sadarbības izrādēm un citiem pakalpojumiem).
Pircēji – fiziskas
personas, kuri apmekle.lv iegādājas
biļetes un/vai dāvanu kartes un tās ietvaros saņem biļešu tirdzniecības un
pircēju atbalsta pakalpojumus (turpmāk tekstā – Pakalpojums).
Personas dati –
jebkura informācija, kas attiecas uz identificētu vai identificējamu fizisku
personu (datu subjektu). Identificējama fiziska persona ir tāda, kuru var tieši
vai netieši identificēt, jo īpaši atsaucoties uz identifikatoru. Sistēmā tiek
reģistrēti dati atbilstoši šīs Privātuma politikas 11. punktam.
Pircējs var izteikt
piekrišanu, reģistrējoties Sistēmā un noklikšķinot piekrišanu šiem noteikumiem,
sadaļā “Mans profils”. Apliecinot piekrišanu, Pircējs: a) piekrīt šo noteikumu
10. punktā norādīto personas datu apstrādei Sistēmā; b) apliecina, ka
piekrišanu sniedz persona, kura piekrišanas brīdī nav jaunāka par 13 gadiem; c) apliecina, ka
piekrišana ir brīva, nepārprotama, apzināta un konkrēta.
Pārzinis paredz, ka
personas dati var tikt nodoti citiem datu apstrādātājiem, izņemot Tirgotāju,
tikai lai nodrošinātu mobilā un e-pastu mārketinga pakalpojumus (īsziņu un
e-pastu nosūtīšana visiem, kas devuši piekrišanu šādai datu apstrādei).
Turklāt Tirgotājs
informē, ka Pakalpojuma izpildei Pircēju personas dati var tikt nodoti
trešajām personām, piemēram, maksājumu karšu apstrādes uzņēmumam, bankai,
parādu piedziņai. Tāpat Tirgotāja ir pienākums nodot datus valsts vai
pašvaldības institūcijām normatīvajos aktos noteiktajos gadījumos.
Personas datu
apstrādes tiesiskais pamats: Pakalpojuma lietotāja – Pircēja – piekrišana,
Tirgotāja un pasākuma organizatora likumīgās un leģitīmās intereses, lai nodrošinātu
Pakalpojuma izpildi, un Tirgotājam saistošo normatīvo aktu izpilde.
Pēc Pircēja izvēles un
piekrišanas Pircēja personas dati var tikt nodoti saglabāšanai Sistēmas datu
bāzē šādiem Pakalpojuma nodrošināšanas mērķiem:
nodrošināt pircējiem
iespēju norēķināties elektroniski par biļetēm, izmantojot www.apmekle.lv
vienoto biļešu tirdzniecības sistēmu (Sistēma);
nodrošināt
elektronisko biļešu, dāvanu karšu piegādi uz pircēja norādīto e-pastu;
nodrošināt iegādāto
biļešu maiņu vai naudas atgriešanu gadījumā, ja pasākums ir pārcelts vai
atcelts;
brīdināt pircēju, ja
ir notikušas izmaiņas pasākuma norisē (atcelta izrāde, tiek mainīts izrādes
norises laiks).
Pircējam ir iespēja
piekrist savu datu nodošanai apstrādei sekojošā apjomā:
Pircējam ir iespējas
sniegt piekrišanu šādam datu apstrādes nolūkam: Pircēja informēšana par
pasākumu organizatoru īpašajiem piedāvājumiem, akcijām un rezervāciju
izpirkšanas termiņa beigām.
Pircējam ir iespēja
iegādāties biļetes anonīmi, nereģistrējot savus datus vispār. Gadījumā, ja
Pircējs izvēlas iegādāties biļetes internetā apmekle.lv, izmantojot Sistēmu, Pakalpojuma
sniegšanas specifika nosaka, ka Pakalpojuma izpilde nav iespējama bez sekojošu
personas datu nodošanas apstrādei: e-pasts.
Pircējs jebkurā laikā
var dzēst vai rediģēt savus datus.
Pircējam ir tiesības
pieprasīt un saņemt informāciju par Pircēja personas datu apstrādi:
Pieprasīt informāciju,
kādi personas dati ir Tirgotāja rīcībā, kā tie tiek apstrādāti: atbilde tiek
sniegta ne vēlāk kā desmit darba dienu laikā.
Pieprasīt informāciju,
kam personas dati nodoti (datu apstrādātāji): atbilde tiek sniegta ne vēlāk kā
desmit darba dienu laikā.
Patstāvīgi labot
Sistēmā neprecīzos personas datus, piemēram, saziņas kontaktinformācijas maiņas
gadījumā (telefons, e-pasts, u.c.), autorizējoties un veicot attiecīgās
darbības Sistēmā caur savu lietotājkontu sadaļā “Mans profils”: darbības
izpildes termiņš – nekavējoties pēc patstāvīgu darbību veikšanas.
Patstāvīgi mainīt
piekrišanu attiecībā uz apstrādei nodotajiem datiem, izvēloties citu piekrišanas
apjomu, mainot iepriekš izvēlētos datu apstrādes nolūkus (skatīt 12. punktu),:
darbības izpildes termiņš – nekavējoties pēc patstāvīgu darbību veikšanas vai
veicot pieprasījumu uz Tirgotāja e-pastu ne vēlāk kā piecu darba dienu laikā.
Pieprasīt labot
neprecīzos personas datus, piemēram, saziņas kontaktinformācijas maiņas
gadījumā (telefons, e-pasts, u.c.), rakstot uz biletes@apmekle.lv: darbības izpildes
termiņš – ne vēlāk kā piecu darba dienu laikā.
Pieprasīt dzēst
personas datus, rakstot uz biletes@apmekle.lv:
darbības izpildes termiņš – ne vēlāk kā piecu darba dienu laikā, izņemot 16.
punktā aprakstīto situāciju.
Patstāvīgi dzēst
personas datus, autorizējoties un veicot attiecīgās darbības Sistēmā caur savu
lietotājkontu sadaļā “Mans profils”: darbības izpildes termiņš – pēc patstāvīgu
darbību veikšanas, izņemot 16. punktā aprakstīto situāciju.
Gadījumā, ja Pircējs,
kurš iegādājies biļetes internetā, dzēš no Sistēmas savu lietotājkontu,
informācija par izmaiņām pasākuma norisē, netiks nosūtīta.
Ierobežojums Pircēja
datu dzēšanai Sistēmā būs spēkā līdz pasākuma, uz kuru Pircējs ir iegādājies
biļetes internetā, norises beigām vai atcelšanai, saglabājot šādus Pircēja
datus un ziņas: vārds, uzvārds un e-pasts un attiecīgā pirkuma informācija. Tas
nepieciešams darījuma partneru saistību izpildes pierādīšanas iespējai šādos
gadījumos:
Kad Pircējs norāda, ka
nav saņēmis biļetes (Tirgotājam ir likumīgs pamats saglabāt informāciju par
e-pastu, uz kuru ir nosūtītas biļetes, un tā kā uz biļetes ir Pircēja (nevis
maksātāja) vārds un uzvārds, tad arī saglabāt šos datus. Tas dod iespēju
Tirgotājam šāda Pircēja pieprasījuma gadījumā atkārtoti nosūtīt biļetes.
Atcelta pasākuma
gadījumā, lai atdotu naudu Pircējam. Šajā gadījumā Tirgotājs ir tiesīgs
pieprasīt, lai ar Tirgotāju kontaktējas caur to pašu e-pastu vai tālruni, kas
reģistrēts Sistēmā, jo nav citas iespējas pārbaudīt Pircēja identitāti.
Pircēja dati Sistēmā
tiks uzglabāti 3 gadus pēc pēdējās autorizācijas Sistēmā. Pirms datu dzēšanas
Pircējam tiks nosūtīts paziņojums par personas datu (lietotājkonta) dzēšanu
Sistēmā. Ja Pircējs vēlēsies saglabāt savus datus Sistēmā, Pircējam būs
jāsniedz atkārtota piekrišana biļešu pirkšanas un lietošana noteikumiem un
privātuma politikai.
Pircējam ir tiesības
pieprasīt Tirgotājam piekļuvi datu subjekta personas datiem un to labošanu vai
dzēšanu, vai apstrādes ierobežošanu attiecībā uz datu subjektu, vai tiesības
iebilst pret apstrādi, kā arī tiesības uz datu pārnesamību.
Pircējam ir tiesības
iesniegt sūdzību uzraudzības iestādei. Ja Pircējam rodas kādi jautājumi par
personas datu apstrādi, Pircējam ir jāvēršas pie Tirgotāja, rakstot uz biletes@apmekle.lv (atbilde tiks sniegta
10 darba dienu laikā). Ja Pircējs nav apmierināts ar saņemto atbildi, Pircējam
ir tiesības iesniegt sūdzību Datu inspekcijā.
Datu aizsardzības speciālista
kontaktinformācija: e-pasts: biletes@apmekle.lv